Close
Логин:  Пароль: 
Поиск на форуме:
Расширенный поиск
kadrovik-info.ru
buhgalter-info.ru
economist-info.ru
economist-info.ru
Журнал «Секретарь-референт»

В ближайшую неделю день рождения празднуют:
Статус неизвестенElena, Статус неизвестенrvlazovoy, Статус неизвестенMilaя, Статус неизвестенMariya, Статус неизвестенЕлена, Статус неизвестенДарья, Статус неизвестенДашок, Статус неизвестенhammer, Статус неизвестенanytka, Статус неизвестенАннета.

Посмотреть все

RSS

В представительство японской компании требуется Ассистент/офис-менеджер, в обязанности которого входит: административная поддержка офиса,...

Рубрика: Трудоустройство, обучение
Ответов: 1

Вы можете добавить тему в список избранных и подписаться на уведомления по почте.

IrinaA
Статус неизвестенIrinaA
andr_ir@yahoo.com
Написал 1 сообщение
Написать личное сообщение

Репутация:
+ 0 −
#1[1007]  14 сентября 2007, 11:30
Оценок нет
В представительство японской компании требуется Ассистент/офис-менеджер, в обязанности которого входит: административная поддержка офиса, взаимодействие с аутсорсинговыми компаниями, работа с различной документацией и т.д.

Требования:

возраст 25-28 лет;

опыт работы от 2 лет;

высшее образование;

fluent English - письменный и разговорный;

уверенное владение ПК (MS Office).

Условия:

З/п 40000-50000 rub. gross

соблюдение ТК РФ
maria (гость)
Статус гостя неизвестенmaria (гость)
mariau@ramenka.ru
#2[3603] 24 сентября 2007, 14:49
UKOLOVA MARIA

address: Moscow, 4 - th Vyatskiy pereulok, 16/1, 22

contact phone: +7 905 724 16 94, e-mail: marusya-2006@inbox.ru



Aim:

Getting a managerial position in Marketing field of Brand Manager / Buyer/ Regional Marketing Manager in well-known international or Russian company to contribute to its development on the market and build its strong, consistent and positive image being one of the key managers in marketing operations.

Working Experience:



07.2004 – till now

Ramenka Ltd. (Ramstore retail chain)





Regional Marketing Manager



Responsibilities:

Control & coordination of regional marketing departments

Planning and development of regional marketing strategy, it’s implementation in 14 branches in RF regions; negotiations with strategic local suppliers; suppliers choice on tender basis; promotions organization and control with local suppliers; yearly/quarterly budget planning; allocation and payment control, monthly/yearly marketing revenue ;supervision of marketing researches; promo campaigns’ analysis ; competitors’ activities monitoring:

Providing new regional stores openings (looking for new suppliers, negotiating, contracts signing, assortment selection, price planning, promotions)

Regional sales reports analyses, suppliers payments follow up. Regional stuff training

Subordination and reporting directly to First Deputy GM







01.2002 - 07.2004

Ramenka Ltd.





 Marketing Category Specialist (buyer)

 Responsibilities:

 Negotiate, prepare, conclude new contracts beneficial basis (price reduction, commodity credit, delay of payment, interest suppliers in promo) and follow up the existing

 Order processing

 Reporting preparation.

 Pricing

 Increasing turnover of commodity group

 Sales following

 Implementation of price-formation policy

 Assortment optimization

 Study of the competitors positions

 Market research

 Suppliers payments control

 Defining suppliers’ and brands shares in a product group turnover

 Private label projects

Education:



1995 – 1999



MGIMO Moscow State Institute of International Relations (University) MFA Russia. International Business Administration . Bachelor of management.

Additional information:

Foreign Language - Russian (native), English (fluent), Spanish ( basic)

Computer skills - Experienced PC user

Driving License – category B, since 1998

Reference available upon request



Personal information:

Date of birth 08.12.1978, single.



Self-driven, results-oriented, devoted and loyal to company interests, responsible, communicative, able to handle with confidential information. Oriented to professional growth. Open to learning and eager to develop relevant knowledge and skills. Focus on high quality and business profit. Credible and reliable. Well presented and businesslike. Sufficiently mobile and flexible to travel.



Date of issue 05.05.2007

« Первая ← Пред.1 След. → Последняя (1) »

Для того чтобы ответить в этой теме Вам необходимо зарегистрироваться.



© 2006—2025, ООО «Профессиональное издательство» — издательство журнала «Секретарь-референт».
Воспроизведение, последующее распространение, сообщение в эфир или по кабелю, доведение до всеобщего сведения материалов с сайта разрешается правообладателем только с указанием гиперссылки на данный сайт, если не указано иное.